Saturday, May 19, 2012

یہ ہے میری کہانی 1


میں کون   ہوں؟ کیا ہوں؟ کیوں ہوں؟    سوال میرے سامنے شدت  کھڑے ہوے  ہیں.
آج  زندگی مجھ کو ایک ایسے موڑ پر لے آئ  ہے جہاں نہ مجھ کو میرا پتا ہے نہ اپنی ذات کا.

پہلے میں اپنی  ڈائری لکھا کرتا تھا مگر ایک دن میرے گھر والوں نے پڑھ لی آج ہمت کر کے بلاگ لکھنے  بیٹھا ہوں،کیوں کہ ابہ اور ہمت نہیں خود کو سمبھالنے کی، خود کو جوڑ کر سمیٹ  کر رکھنے کی. ایک ہفتے سے میرا دل بیٹھا جا رہا ہے. دل اور دماغ ایک  بات کہتے ہیں "مجھ کو جینے کا حق نہیں،مجھ کو مر جانا چاہیے." مگر کیوں؟  اس لئے کے مجھ سے منافقت نہیں ہوتی؟  جھوٹ نہیں کہا جاتا؟ دھوکہ نہیں جاتا؟ میں اپنی پوری کوشش کے بعد بھی  گھر والوں کو نہیں سمجھ سکا  شاید میرے گھر والے مجھ کو نہیں سمجھ سکے، جن کو  دوست  سمجھا  سب ہی ہوس  دولت کے پجاری نکلے.  کسی نے دوست  کر لوٹا تو کسی نے  بن کے دھوکہ دیا. آج امر کے ٣٠ برس پورے ہونے پر جب اپنے ہاتھوں کی طرف دیکھتا  تو ہمیشہ کی ترہان بلکل خالی نظر آتے ہیں. . .
میری پیدائش ایک غریب گھرانے میں ہوئی جہاں ایک وقت کے کھانے کے بعد دوسرے   کے کھانے کا کچھ پتا نہیں ہوتا تھا، مکان کا کرایہ ہمیشہ چڑھا رہتا تھا.مکان مالک جب بھی کرایہ لینے آتا امی سے بہت بدتمیزی سے پیش آتا، ابا دوسری شادی کر کے اس نام کے  ابّا رہ گئے تھے. امی محلے کے بچوں کو قرآ ن پاک پڑھا کر گھر کا خرچہ چلایا کرتی تھی. پھر بھی امی  مجھ کو اور بھائی  کو ایک سرکاری سکول میں پڑھا رہی تھی. بس خدا خدا کر کے دن گزر رہے تھے. ابا کبھی کبھی آتے اور ایک معمولی سی رقم امی کے ہاتھ میں رکھ کر چلے جاتے، اس وقت امی اور ابا کی بہت لڑائی ہوتی تو ہم دبک کر ایک طرف بیٹھ جاتے. چھوٹا بھائی   حالت کو سمجھ نہیں سکا اور جب بھی امی غیر سے باہر پڑھانے جاتی محلے کے آوارہ اور بدنام لڑکوں کی سنگت میں بیٹھ جاتا اور سارا سارا دن  گھر سے بہار رہتا. میں بہت ڈرپوک تھا، پھر امی کا سہارا بننا چاہتا تھا، گھر کی سری ذمہ داری مجھ پر تھی، چوٹی بہنوں کا خیال
رکھنا ان کو وقت پر کھانا دینا، سکول بھیجنا گھر کی صفائی وغیرہ سب کچھ میرے ہی ذمہ تھا. اور میں اپنی پوری کوشش کرتا تھا کہ جب امی تھک کے گھر ہے تو ان کو گھر کا کوئی کام نہ کرنا پڑے، اور وہ اپنے بچوں کو دیکھ کر خوش ہو جائیں. انہی حالات میں میٹرک کا امتحان ایک سرکاری سکول سے پاس کیا. میرے نمبر بہت اچھے تھے سوچا کے آگئی جا کر کوئی اچھی فیلڈ کا انتخاب کروں گا، مگر گھر کے حالت کی وجہہ سے آگئی پڑھنا مشکل لگ رہا تھا. ادھر امی نے بھی اشارہ کر دیا تھا کے بتا میں اتنا ہی پڑھا سکتی تھی ابہ اگر آگئی پڑھنا ہو تو خود سے کوشش کرو اور میرا بھی گھر میں ہاتھ بٹاؤ. میں  نی ایک سکول میں ٹیچنگ شرو کردی جس کے اس وقت ٣٥٠ روپے ملا کرتے تھے، ساتھ ہی کچھ بچوں کو گھر میں پڑھانا شروع کیا جس سے ماہانہ ١٥٠٠ کی آمدنی شرو ہوئی. میں نی وفاقی اردو کالج میں داخلہ لیا اور آگے کی پڑھائی شروع کری. اسی دوران امی کی طبیت بہت خراب رہنے لگی اور اب وہ سہی سے کام نہیں کر سکتی تھی. اس گھر میں کپڑے سی کر اور کچھ بچوں کو پڑھا کر گھر کا خرچہ پورا کرنے کی کوشش کر رہی تھی. ایک انسان  صاحب کی مدد سے مجھ کو ایک تعلیمی ادارے میں چپراسی کی  مل گئی تھی جس سے گھر کے خرچے کو چلانے میں بہت مدد مل رہی تھی. میں نی اپنے تعلیمی سفر کو  بغیر جاری رکھنے کا فیصلہ کیا اور انٹر کرنے کے بعد مزید تعلم حاصل کرنے لگ. مگر میرے گھر والوں کو بلکل علم نہیں تھا کہ میں کیا کر رہا ہو. میں نے کچھ بچوں کو گھروں پر جا کر پڑھانا شروع  کیا جس   آمدنی میں اور اضافہ ہوا.
زندگی کچھ   انداز میں گزرنے لگی. مجھ کو اپنے تعلیمی  پورے کرنا مشکل ہو رہے تھے جس کے لئے میں نی اپنے کچھ دوستوں سے مددد م، کچھ دفتر کے لوگوں کے آگے ہاتھ پھیلایا مگر کوئی کام نہ آیا اگر میں وقت پر فارم جما نہیں کرتا تو میرا ایک سال کا نقصان ہوتا. جو میں اور میرے حالت برداشت نہیں کر سکتے تھے. میں اپنے پورانے مکان ملک کے گھر گیا جنہوں نی مجھ کو کہا تھا کے اگر کبھی بھی تعلیمی مدد کی ضرورت ہو تو میرے پاس ضرور آنا. انہوں نے مدد دینے کا وداع تو ضرور کیا مگر اس کے لئے جو کام کہا میں نے اس کا سوچا تک نہیں تھا. میں اس وقت تو بوجھل دل کے ساتھ گھر واپس آگیا مگر حاضر سوال میرے دماغ میں تھے کے انہوں نے ایسا کیوں کہا؟ ٢ دیں گزر جانے کے بعد جب میرے پاس کوئی  راستہ نہیں تھا تو میں دل پر پتھر رکھ کر ان کے پاس گیا، انہوں نے مجھ کو اپنے کمرےمیں بولیا اور کہا کے بیٹا  میں تو کب سے انتظار کر رہا تھا.  وہ جو کچھ کر سکتے تھے کیا، اس بات کا احساس کے بغیر کے میرا کیا حال ہو رہا ہے، میں تکلیف میں ہوں،  اور کتنے آنسوں آنکھوں سے نکل  چکے ہیں.
ایک  بات اور، جانے انجانے میں بچپن سے ہی مجھ کو لڑکوں سے دوستی کرنے کا شوق تھا، لڑکوں کے ساتھ اٹھنا ان کے ساتھ وقت گزرنا اور شاید ان کے ساتھ حد سے گزر جانے کا شوق بھی. مگر کبھی ایسا نہیں سوچا تھا کہ اچانک یہ سب بھی ہونا ہے کے  ایک مجبوری مجھ کو ایسے موڑ  پر لا کر کھڑا کر دے گی. انہوں نے مجھ کو میرے فارم کے پیسے ٢٠٠ روپے زیادہ دے اور کہا کے جب بھی ضرورت ہو آجانا بس میرا کہنا ماننا  ہوگا.  میں سر جھکا کر گھر واپس آگیا، امی کہی گئی ہوئی تھی، گھر پی کوئی نہیں تھا میں نہانے گیا اور دیر تک نہاتا رہا اور روتا رہا...
آج کے لئے اتنا ہی، ابھی بہت کچھ لکھنا باقی ہے . . . کوشش کروں گا کہ جلدی لکھ دوں کچھ تو میرے دل کا بوجھ ہلکا ہو. ..
   
FOR YOUR FEEDBACK DO WRITE ME AT:
storyovmylife@gmail.com 

No comments:

Post a Comment